Video OPEL Turbo

Diskutiere Video OPEL Turbo im International Corner Forum im Bereich Technik; Have videos of your OPEL ? http://isareg.free.fr/video/MVI_0343.AVI Here my Kadett Turbo 315 ps . For information: My Tacho is pessimistic...
Franck

Franck

Punkte Reaktionen
0
Have videos of your OPEL ?

http://isareg.free.fr/video/MVI_0343.AVI

Here my Kadett Turbo 315 ps .

For information:
My Tacho is pessimistic between 10 and 12 %.
With Gear box 6 speeds and Tacho LCD.

100 Km/h = 110 Km/h
200 Km/h = 220 Km/h

N

NotNormal

Punkte Reaktionen
0
Hello Franck

Good to see you on here. I take it you have not improved on your 13.1 since we last spoke.

Dave.

N

NotNormal

Punkte Reaktionen
0
Glad you got the Quiffe sorted. Big difference :D

I have some video of the car on VHS, I will see if I can get it onto digital. I will let you know.

I will send you mail regarding Astra Mk2 bumper part a friend requires - you may hopefully be able to help me.

Franck

Franck

Punkte Reaktionen
0
Ok, no problem

Ok, no problem,

If I can help, with pleasure

Thema:

Video OPEL Turbo

Video OPEL Turbo - Ähnliche Themen

Mein Daily driver - Corsa B 1.5 Turbodiesel: Moin moin, da die Autos mittlerweile ja so gut wie verschwunden sind dachte ich mir dass ich hier mal mein Alltagsauto vorstelle - einen Corsa B...
Opel Astra H 2.0 Turbo - Werkstattempfehlung in Region Nürnberg: Opel Astra H 2.0 Turbo Ölverlust - Werkstattempfehlung in Region Nürnberg Hallo zusammen, bin neu hier und freue mich hier zu sein :-) Ich bin...
Ascona C Turbo Karosse: Verkaufe eine Ascona C Karosserie in sehr guter Substanz und mit eingetragenen C20XE m. Turbolader Garrett (204PS 230 km/h). Die Karosserie steht...
Datené E Kadett GSI 2,0l 16V turbo (C20let): Hallo, ich verkaufe wegen Zeitmangel und Umzug meinen Datené E Kadett 2,0l GSI 16V turbo Bj: 23.08.1990 Der Motor wurde beim Einbau revidiert...
Opel corsa a C20LET 857hp: Es handelt sich um spezial umgebautest fahrzeug für Beschleunigungsrennen. Hier sind ein paar daten und artikelbeschreibung: Opel corsa bj. 1992...
Oben