What do you think of my black wheels? need comments!!

Diskutiere What do you think of my black wheels? need comments!! im Straßenlage Forum im Bereich Technik; Hallo, what do you guys think of my black wheels?, thought it would look kinda racy with my oncoming BIG BRAKE conversion ( Porsche briljant...
P

PaulGTR

Punkte Reaktionen
0
Hallo, what do you guys think of my black wheels?, thought it would look kinda racy with my oncoming BIG BRAKE conversion ( Porsche briljant silver 4 pots calipers with AP 300 mm discs )

Let me know what you German people think

• What do you think of my black wheels? need comments!!

Anzeige

B

BONES

Punkte Reaktionen
0
Tach!

Ich sag nur naja.
Über Geschmack läßt sich steiten.
Mein Fall ist es nicht, wenn man schon ein dunkles Auto hat,
auch noch dunkle Felgen da draufzumachen.

Emerald

Emerald

Punkte Reaktionen
0
With the 300mm BrakeDiscs it would look very nice ... :wink:

ums auch auf deutsch rauszubringen:

ich glaub, mit den 300er gelochten Bremsscheiben sieht das bestimmt endsfett aus ...

P

PaulGTR

Punkte Reaktionen
0
DAnke , ich werde es euch so bald wie moglich zeigen, foto's von Porsche bremsattel , werden nekste woche kommen..

G

Guest

Guest
Servus Paul GTR
Mir gefällts voll gut.Hat so`n touch von Renn-Style.Genau mein steel.
Bin ma gespannt auf die blider mit Porsche brakes.

MFG
Dr.Turbo

M

MacRon

Punkte Reaktionen
0
Also mir iss das auch zu dunkel!!!
Es muss schon ein gewisser Kontrast da sein, sonst gehen ja einige Linien der Karosse bzw dem Design verloren...

Find das eh noch so toll, wenn alles schwarz iss - also Lack, Scheiben, Scheinwerfer, Blinker, Rückleuchten und denn auch noch schwarze Felgen...
Nee nee, da fährt man ja quasi mit ´nem Schatten durch die gegend...

C

Cliff

Punkte Reaktionen
0
Also ich finds gut! Würde noch besser ausschauen, wenn Die Wagenfarbe normales schwarz wäre....aber man kann nicht alles haben.

Habe mal einen Porsche Turbo gesehen, mit schwarzen Porsche Turbo Felgen.....also das sah richtig gut aus...gefiel mir auf anhieb!

SwissCaliTurbo

SwissCaliTurbo

Punkte Reaktionen
0
@PaulGTR
Are they 17" or 18" I think it looks like 18" ?!?!?
I like it, looks very nice :wink:
I also got dark-wheels, but not black :)
In the sun, it looks like silver:

Greets
Andreas

P

PaulGTR

Punkte Reaktionen
0
Vielen dank, sie sind aber nur 17 inch,

Thema:

What do you think of my black wheels? need comments!!

What do you think of my black wheels? need comments!! - Ähnliche Themen

It is imperative that you do follow all the safety: Riding a skateboard always has some risk associated with it. However, you can do your part to be responsible and to have fun with it at the same...
Any experiences K29/K26 turbo?: Hello! Now finally my rebuild of C20LET is nearly ready except turbocharger. Now I need some advise from you...I have been thinking 2 options...
X20XEV Phase3 is not producing the promised power: Hey, I hope you can help with a huge problem I have with my Vectra B X20XEV engine. I have bought a EDS Phase 3 kit for it and installed it with...
Wideband Lambdasonden: Wem etwas langweilig ist kann sich mal hier durcharbeiten. ich bin noch nicht ganz durch aber wollte es euch auch nicht vorenthalten. Quellen...
Hello From The Cavalier Turbo Owners Register: I suppose i really should have signed up here a long time ago but better late than never! My name is Carl Davey and i run the Cavalier Turbo...
Oben